Türk Telekom Prime'a Özel İndirim.

KUR HESAPLA

loading
5.4.2017 15:29:04
Türk Telekom Prime'a Özel İndirim.

Türk Telekom Prime Müşterilerine Yurt içi Araç Kiralamada %50 indirim fırsatı
Türk Telekom Prime Mobil ve Evde İnternet müşterileri 30.07.2017 tarihine kadar faydalanabilirler. 
İndirimin geçerli olduğu dönem süresince kampanyaya katılım sınırsızdır. 
Kampanya, EuroCars Rental'ın başka kampanyalarıyla birleştirilemez ve sadece günlük kiralamalarda geçerlidir. 
Kampanya filo imkanları ile sınırlıdır, araç marka ve model garantisi verilmez. 
Kampanya kapsamındaki indirim yalnızca araç kiralamalarda geçerlidir, hiç bir ek hizmet için geçerli değildir. 
Araç kiralamalarında EuroCars Rental Genel Kiralama Bilgileri ve Koşulları geçerlidir. 
Kampanya kapsamında kazanılan indirim hakkı başkasına devredilemez.
Kampanya kapsamında hizmeti sağlayacak firmanın hizmeti sağlaması sırasında doğabilecek olumsuz durumlardan Avea İletişim Hizmetleri A.Ş ve TTNET A.Ş. sorumlu değildir.

  • Kurban Bayramı Araç Kiralama Avantajları %>
    Kurban Bayramı Araç Kiralama Avantajları

    Kurban bayramı öncesi ve bayramı boyunca kiralayacağınız ekonomik araçlar için %25 daha ucuz. Evet yanlış d...

    23.8.2017 11:31:32
  • Türk Telekom Avantajları Eurocars'da %>
    Türk Telekom Avantajları Eurocars'da

    Türk Telekom abonelerine Eurocars'da %40 indirimli araç kiralama fırsatı!

    5.4.2017 15:25:17
  • AnadoluJet İşbirliği EuroCars Rental'da %>
    AnadoluJet İşbirliği EuroCars Rental'da

    Anadolujet ile gerçekleştirdiği seyahatin konforunu karada da sürdürmek isteyen yolcular, EuroCars Rental f...

    5.4.2017 15:29:45
  • Axess sahiplerine özel indirim! %>
    Axess sahiplerine özel indirim!

    Axess Platinum, Axess Classic, Axess Gold, Axess Business sahiplerine özel Eurocars'dan Araç Kiralamada öze...

    5.4.2017 16:03:26
  • Wings sahiplerine özel indirim! %>
    Wings sahiplerine özel indirim!

    Wings, Wings Professional, Wings Business ve Wings Black sahiplerine özel Eurocars'dan Araç Kiralamada büyü...

    5.4.2017 16:03:53
  • Türkcell Sarı Kutu Fırsatları EuroCars'da %>
    Türkcell Sarı Kutu Fırsatları EuroCars'da

    Eurocars'ın diğer işbirlikleri ve kampanyalar ile ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.

    5.4.2017 16:04:18
  • Mars Cinema Club Üyelerine Özel! %>
    Mars Cinema Club Üyelerine Özel!

    Eurocars'dan Mars Cinema Club Üyelerine Özel Dizel Fiat EGEA 99TL

    5.4.2017 16:04:36
  • Parafly & Paraf ile İndirimli Araç Kiralayın! %>
    Parafly & Paraf ile İndirimli Araç Kiralayın!

    Parafly ve Paraf sahipleri indirimli araç kiralamanın keyfini doyasıya çıkarıyor.

    5.4.2017 16:05:01
  • Türk Hava Yolları ile Gelin EuroCars Rental ile Devam Edin! %>
    Türk Hava Yolları ile Gelin EuroCars Rental ile Devam Edin!

    Türk Hava Yolları ile Gelin EuroCars Rental ile Devam Edin!

    26.4.2017 12:53:35
  • Kurumsal Kiralama Avantajları EuroCars Rental'da %>
    Kurumsal Kiralama Avantajları EuroCars Rental'da

    EuroCars Rental'da kiralamada avantajlı fiyat teklifleri için bizimle iletişime geçiniz.

    28.5.2017 15:12:13
  • Ramazan Bayramı Araç Kiralama Fırsatları EuroCars Rental'da %>
    Ramazan Bayramı Araç Kiralama Fırsatları EuroCars Rental'da

    Ramazan Bayramı, Tüm araçlarımızı kaskolu olarak sizlere sunuyor ve bu noktada sorunsuz performans almanıza...

    31.5.2017 15:20:11
  • Şanlıurfa’nın Eşsiz Tarihini Bizimle Gezin! %>
    Şanlıurfa’nın Eşsiz Tarihini Bizimle Gezin!

    Tarihin, kültürün ve lezzetin harmanladığı Şanlıurfa, sizleri eski medeniyetleri keşfe çağırırken; enfes le...

    12.6.2017 16:43:31
  • Babalar Gününü EuroCars Rental ile Kutlayın! %>
    Babalar Gününü EuroCars Rental ile Kutlayın!

    Babalar Günü EuroCars Rental ile Kutlayın!

    18.6.2017 13:04:55
  • Uzun Dönem Araç Kiralama Avantajları %>
    Uzun Dönem Araç Kiralama Avantajları

    Uzun Dönem Araç Kiralama Avantajları için filo kiralama müşterisi kadar ilgi göreceğiniz Şanlıurfa'nın en u...