Uzun Dönem Araç Kiralama Avantajları

KUR HESAPLA

loading
15.8.2017 13:52:24
Uzun Dönem Araç Kiralama Avantajları

Uzun Dönem Araç Kiralama Avantajları için filo kiralama müşterisi kadar ilgi göreceğiniz Şanlıurfa'nın en uygun araç kiralama firmasıyız. Uzun Dönem Araç Kiralama ihtiyacınıza ve bütçenize uygun çözümü tarafsız ve bağımsız bir şekilde bulmak üzere, size en uygun modeller için, seçkin araç kiralama firmalarından en iyi fiyat teklifinin en hızlı şekilde verilmesinden, aracınızın teslim edilmesi aşamasına kadar olan süreçte sizin adınıza çalışıyoruz. 


Aylık veya yıllık araç kiralama, 1 Ay ile 12 ay arasında yapacağınız kiralamalara verilen operasyonel kiralama ismidir. 12 ay ve üzeri yapılacak kiralamalar uzun dönem araç kiralama kapsamında değerlendirilmektedir. Aylık olarak kiralayacağınız araçlarda aylık süre 30 günlük olarak hesaplanmaktadır. Aylık araç kiralamalarınızı bireysel veya kurumsal olarak yapabilmeniz mümkündür. Ayrıca uzun dönem kiralamayı da kurumsal olarak yapabilirsiniz. 


Size sunacağımız Uzun Dönem Araç Kiralama avantajlarından yararlanmak veya bilgi almak istiyorsanız, alt bölümde yer alan filo kiralama talep formunu doldurabilirsiniz. Talep formunuzu tarafımıza iletmeniz ile birlikte Araç Kiralama Uzmanlarımız talebiniz için özel olarak çalışarak, sizin için en iyi koşulları sunmaktan onu duyacaktır.

  • Kurban Bayramı Araç Kiralama Avantajları %>
    Kurban Bayramı Araç Kiralama Avantajları

    Kurban bayramı öncesi ve bayramı boyunca kiralayacağınız ekonomik araçlar için %25 daha ucuz. Evet yanlış d...

    23.8.2017 11:31:32
  • Türk Telekom Avantajları Eurocars'da %>
    Türk Telekom Avantajları Eurocars'da

    Türk Telekom abonelerine Eurocars'da %40 indirimli araç kiralama fırsatı!

    5.4.2017 15:25:17
  • Türk Telekom Prime'a Özel İndirim. %>
    Türk Telekom Prime'a Özel İndirim.

    Türk Telekom Prime'la Eurocars'da %50 indirimli araç kiralama fırsatı!

    5.4.2017 15:29:04
  • AnadoluJet İşbirliği EuroCars Rental'da %>
    AnadoluJet İşbirliği EuroCars Rental'da

    Anadolujet ile gerçekleştirdiği seyahatin konforunu karada da sürdürmek isteyen yolcular, EuroCars Rental f...

    5.4.2017 15:29:45
  • Axess sahiplerine özel indirim! %>
    Axess sahiplerine özel indirim!

    Axess Platinum, Axess Classic, Axess Gold, Axess Business sahiplerine özel Eurocars'dan Araç Kiralamada öze...

    5.4.2017 16:03:26
  • Wings sahiplerine özel indirim! %>
    Wings sahiplerine özel indirim!

    Wings, Wings Professional, Wings Business ve Wings Black sahiplerine özel Eurocars'dan Araç Kiralamada büyü...

    5.4.2017 16:03:53
  • Türkcell Sarı Kutu Fırsatları EuroCars'da %>
    Türkcell Sarı Kutu Fırsatları EuroCars'da

    Eurocars'ın diğer işbirlikleri ve kampanyalar ile ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.

    5.4.2017 16:04:18
  • Mars Cinema Club Üyelerine Özel! %>
    Mars Cinema Club Üyelerine Özel!

    Eurocars'dan Mars Cinema Club Üyelerine Özel Dizel Fiat EGEA 99TL

    5.4.2017 16:04:36
  • Parafly & Paraf ile İndirimli Araç Kiralayın! %>
    Parafly & Paraf ile İndirimli Araç Kiralayın!

    Parafly ve Paraf sahipleri indirimli araç kiralamanın keyfini doyasıya çıkarıyor.

    5.4.2017 16:05:01
  • Türk Hava Yolları ile Gelin EuroCars Rental ile Devam Edin! %>
    Türk Hava Yolları ile Gelin EuroCars Rental ile Devam Edin!

    Türk Hava Yolları ile Gelin EuroCars Rental ile Devam Edin!

    26.4.2017 12:53:35
  • Kurumsal Kiralama Avantajları EuroCars Rental'da %>
    Kurumsal Kiralama Avantajları EuroCars Rental'da

    EuroCars Rental'da kiralamada avantajlı fiyat teklifleri için bizimle iletişime geçiniz.

    28.5.2017 15:12:13
  • Ramazan Bayramı Araç Kiralama Fırsatları EuroCars Rental'da %>
    Ramazan Bayramı Araç Kiralama Fırsatları EuroCars Rental'da

    Ramazan Bayramı, Tüm araçlarımızı kaskolu olarak sizlere sunuyor ve bu noktada sorunsuz performans almanıza...

    31.5.2017 15:20:11
  • Şanlıurfa’nın Eşsiz Tarihini Bizimle Gezin! %>
    Şanlıurfa’nın Eşsiz Tarihini Bizimle Gezin!

    Tarihin, kültürün ve lezzetin harmanladığı Şanlıurfa, sizleri eski medeniyetleri keşfe çağırırken; enfes le...

    12.6.2017 16:43:31
  • Babalar Gününü EuroCars Rental ile Kutlayın! %>
    Babalar Gününü EuroCars Rental ile Kutlayın!

    Babalar Günü EuroCars Rental ile Kutlayın!

    18.6.2017 13:04:55
Duyuru & Kampanya
Güncel duyuru ve fırsatlar e-posta adresinize gelsin. Kampanya ve yeniliklerden ilk önce siz haberdar olun

Merkez Ofis : Bahçelievler Mah. Halide Nusret Zorlutuna Cad. Abide Apt. Kat. 1 No. 4, 63100 Haliliye/Şanlıurfa

Havalimanı Ofis : Şanlıurfa Gap Havalimanı İç Hatlar Gelen Yolcu Salonu No: Z/58 Karaköprü/Şanlıurfa

Telefon : +90 414 312 44 41

GSM : +90 532 433 01 18

GSM : +90 553 643 44 44

E-posta : info@eurocarsrental.com