Kurumsal Kiralama Avantajları EuroCars Rental'da

KUR HESAPLA

loading
28.5.2017 15:12:13
Kurumsal Kiralama Avantajları EuroCars Rental'da

EuroCars Rental'da Şirketinize kiraladığınız araç ve araçlar, bilanço yapınızı etkilediği için şirketinizin finansal kapasitesini tamamı ile korur.
Araç satın almadığınız içinde sermaye yatırımı yapmanıza gerek kalmaz.
Araç kiralamadan dolayı net öz kaynak maliyetinizi azaltırsınız.
Borçlanma kapasitenizi kontrol edecek şekilde optimize etmiş olursunuz.
Araç satın almadığınız için finansman kapasiteniz serbest kalır.
Hepsinden önemlisi kiralık araç harcamalarınızın tümünü, kâr ve zarar tablonuzda gider olarak yansıtabilirsiniz.

Günlük kiralama süresi en az 3 gün,
Aylık kiralama en az 30 gün,
Yıllık kiralama ise en az 12 ay üzerinden hesaplanır
Uzun Dönem kiralama süresi ise en az 24 ay üzerinden hesaplanır.


Araç kiralarken bunlara dikkat edin!


Şanlıurfa'da araç kiralamadan önce internette iyice araştırma yapın, büyük firmaların kampanyalarından yararlanmaktan kaçınmayın. Aracınızı yasal firmalardan kiralayın. Yasal izni olmayan bir yerden kiralamalarda, istemediğiniz problemlerle karşılaşabilirsiniz. Arabanızı Kiraladığınız firmanın servis ve bakım noktalarının güzergahınızda olup olmadığını sorun ve tercihinizi güzergahınızın üzerinde olan kiralama firmalarından yana kullanın kaza yada arıza durumları için kiralama firmasının 7X24 hizmetinin olup olmadığını sorun kaza durumunda ne yapacağınızı hangi yolu izleyeceğinizi ve ne tür belgelerin getirilmesi gerektiği önceden öğrenin Kiraladığınız arabanın kilometresini mutlaka kontrol edin şehirler arası yolculuk edecekseniz az kullanılmış ve yeni araçları tercih etmenizde fayda vardır.

  • Kurban Bayramı Araç Kiralama Avantajları %>
    Kurban Bayramı Araç Kiralama Avantajları

    Kurban bayramı öncesi ve bayramı boyunca kiralayacağınız ekonomik araçlar için %25 daha ucuz. Evet yanlış d...

    23.8.2017 11:31:32
  • Türk Telekom Avantajları Eurocars'da %>
    Türk Telekom Avantajları Eurocars'da

    Türk Telekom abonelerine Eurocars'da %40 indirimli araç kiralama fırsatı!

    5.4.2017 15:25:17
  • Türk Telekom Prime'a Özel İndirim. %>
    Türk Telekom Prime'a Özel İndirim.

    Türk Telekom Prime'la Eurocars'da %50 indirimli araç kiralama fırsatı!

    5.4.2017 15:29:04
  • AnadoluJet İşbirliği EuroCars Rental'da %>
    AnadoluJet İşbirliği EuroCars Rental'da

    Anadolujet ile gerçekleştirdiği seyahatin konforunu karada da sürdürmek isteyen yolcular, EuroCars Rental f...

    5.4.2017 15:29:45
  • Axess sahiplerine özel indirim! %>
    Axess sahiplerine özel indirim!

    Axess Platinum, Axess Classic, Axess Gold, Axess Business sahiplerine özel Eurocars'dan Araç Kiralamada öze...

    5.4.2017 16:03:26
  • Wings sahiplerine özel indirim! %>
    Wings sahiplerine özel indirim!

    Wings, Wings Professional, Wings Business ve Wings Black sahiplerine özel Eurocars'dan Araç Kiralamada büyü...

    5.4.2017 16:03:53
  • Türkcell Sarı Kutu Fırsatları EuroCars'da %>
    Türkcell Sarı Kutu Fırsatları EuroCars'da

    Eurocars'ın diğer işbirlikleri ve kampanyalar ile ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.

    5.4.2017 16:04:18
  • Mars Cinema Club Üyelerine Özel! %>
    Mars Cinema Club Üyelerine Özel!

    Eurocars'dan Mars Cinema Club Üyelerine Özel Dizel Fiat EGEA 99TL

    5.4.2017 16:04:36
  • Parafly & Paraf ile İndirimli Araç Kiralayın! %>
    Parafly & Paraf ile İndirimli Araç Kiralayın!

    Parafly ve Paraf sahipleri indirimli araç kiralamanın keyfini doyasıya çıkarıyor.

    5.4.2017 16:05:01
  • Türk Hava Yolları ile Gelin EuroCars Rental ile Devam Edin! %>
    Türk Hava Yolları ile Gelin EuroCars Rental ile Devam Edin!

    Türk Hava Yolları ile Gelin EuroCars Rental ile Devam Edin!

    26.4.2017 12:53:35
  • Ramazan Bayramı Araç Kiralama Fırsatları EuroCars Rental'da %>
    Ramazan Bayramı Araç Kiralama Fırsatları EuroCars Rental'da

    Ramazan Bayramı, Tüm araçlarımızı kaskolu olarak sizlere sunuyor ve bu noktada sorunsuz performans almanıza...

    31.5.2017 15:20:11
  • Şanlıurfa’nın Eşsiz Tarihini Bizimle Gezin! %>
    Şanlıurfa’nın Eşsiz Tarihini Bizimle Gezin!

    Tarihin, kültürün ve lezzetin harmanladığı Şanlıurfa, sizleri eski medeniyetleri keşfe çağırırken; enfes le...

    12.6.2017 16:43:31
  • Babalar Gününü EuroCars Rental ile Kutlayın! %>
    Babalar Gününü EuroCars Rental ile Kutlayın!

    Babalar Günü EuroCars Rental ile Kutlayın!

    18.6.2017 13:04:55
  • Uzun Dönem Araç Kiralama Avantajları %>
    Uzun Dönem Araç Kiralama Avantajları

    Uzun Dönem Araç Kiralama Avantajları için filo kiralama müşterisi kadar ilgi göreceğiniz Şanlıurfa'nın en u...