Türk Hava Yolları ile Gelin EuroCars Rental ile Devam Edin!

KUR HESAPLA

loading
26.4.2017 12:53:35
Türk Hava Yolları ile Gelin EuroCars Rental ile Devam Edin!

Türk Hava Yolları yolcularına özel; Renault Clio Hatchback (Dizel /M) 89 TL, Toyota Corolla (Dizel A/T) 115 TL


Kampanya Koşulları:


- Kampanya 30.05.2017 tarihine kadar yapılan kiralama işlemlerinde geçerlidir.


- Kampanya kapsamında EDMD grubu Renault Clio dizel düz vites araçlar günlük 89TL'den; IDAD grubu Toyota Corolla dizel otomatik vites modeli de günlük 115 TL'den kiralanabilecektir.


- Renault Clio Hatchback (Dizel /M) 89 TL ve Toyota Corolla (Dizel A/T) 115 TL kampanyası Türk Hava Yolları yolcularının bilet numaraları ile www.eurocarsrental.com üzerinden; Şanlıurfa, Mardin, Gaziantep, Diyarbakır, Batman, Adıyaman, İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Bodrum ve Dalaman ofisleri için yapacakları online işlemlerde geçerlidir.


- Renault Clio Hatchback (Dizel /M) 89 TL ve Toyota Corolla (Dizel A/T) 115 TL kampanyalarından yararlanmayan AnadoluJet yolcuları, EuroCars Rental'ın Adana, Ankara, Antalya, Batman, Çorum, Diyarbakır, Elazığ, Erzurum, Eskişehir, Gaziantep, Hatay, İstanbul, İzmir, Kayseri, Konya, Kütahya, Malatya, Mardin, Muğla, Nevşehir, Sakarya, Samsun, Adıyaman, Batman, Mardin, Sinop, Sivas, Şanlıurfa, Trabzon ve Van illerindeki ofislerinden kendilerine özel indirimlerle, rezervasyonsuz olarak da hizmet alabilecektir.


- Rezervasyonsuz işlemlerde özel indirimlerden yararlanmak için, Türk Hava Yolları biniş kartı ibrazı talep edilebilir.


- Araç kiralamalarında EuroCars Rental genel kiralama koşulları geçerlidir.


- Kampanya koşullarında, Türk Hava Yolları ve EuroCars Rental değişiklik yapma hakkını saklı tutar.


- Bahsi geçen araçlar ile kiralamaya sunulan araçların donanımları arasında farklılıklar bulunabilir.


- Başka kampanyalarla birleştirilemez.


- Kampanya filo imkânları ile sınırlıdır.


- Kampanyalar Şanlıurfa havalimanı araç kiralama ofislerinde stokludur.

- Miles&Smiles kart sahipleri AnadoluJet kampanyasından faydalanarak yaptıkları kiralamalar sonucu mil kazanamaz, mil yüklemeleri yalnızca Miles&Smiles kampanyası ile yapılan kiralamalarda geçerlidir.

  • Kurban Bayramı Araç Kiralama Avantajları %>
    Kurban Bayramı Araç Kiralama Avantajları

    Kurban bayramı öncesi ve bayramı boyunca kiralayacağınız ekonomik araçlar için %25 daha ucuz. Evet yanlış d...

    23.8.2017 11:31:32
  • Türk Telekom Avantajları Eurocars'da %>
    Türk Telekom Avantajları Eurocars'da

    Türk Telekom abonelerine Eurocars'da %40 indirimli araç kiralama fırsatı!

    5.4.2017 15:25:17
  • Türk Telekom Prime'a Özel İndirim. %>
    Türk Telekom Prime'a Özel İndirim.

    Türk Telekom Prime'la Eurocars'da %50 indirimli araç kiralama fırsatı!

    5.4.2017 15:29:04
  • AnadoluJet İşbirliği EuroCars Rental'da %>
    AnadoluJet İşbirliği EuroCars Rental'da

    Anadolujet ile gerçekleştirdiği seyahatin konforunu karada da sürdürmek isteyen yolcular, EuroCars Rental f...

    5.4.2017 15:29:45
  • Axess sahiplerine özel indirim! %>
    Axess sahiplerine özel indirim!

    Axess Platinum, Axess Classic, Axess Gold, Axess Business sahiplerine özel Eurocars'dan Araç Kiralamada öze...

    5.4.2017 16:03:26
  • Wings sahiplerine özel indirim! %>
    Wings sahiplerine özel indirim!

    Wings, Wings Professional, Wings Business ve Wings Black sahiplerine özel Eurocars'dan Araç Kiralamada büyü...

    5.4.2017 16:03:53
  • Türkcell Sarı Kutu Fırsatları EuroCars'da %>
    Türkcell Sarı Kutu Fırsatları EuroCars'da

    Eurocars'ın diğer işbirlikleri ve kampanyalar ile ilgili detaylı bilgi alabilirsiniz.

    5.4.2017 16:04:18
  • Mars Cinema Club Üyelerine Özel! %>
    Mars Cinema Club Üyelerine Özel!

    Eurocars'dan Mars Cinema Club Üyelerine Özel Dizel Fiat EGEA 99TL

    5.4.2017 16:04:36
  • Parafly & Paraf ile İndirimli Araç Kiralayın! %>
    Parafly & Paraf ile İndirimli Araç Kiralayın!

    Parafly ve Paraf sahipleri indirimli araç kiralamanın keyfini doyasıya çıkarıyor.

    5.4.2017 16:05:01
  • Kurumsal Kiralama Avantajları EuroCars Rental'da %>
    Kurumsal Kiralama Avantajları EuroCars Rental'da

    EuroCars Rental'da kiralamada avantajlı fiyat teklifleri için bizimle iletişime geçiniz.

    28.5.2017 15:12:13
  • Ramazan Bayramı Araç Kiralama Fırsatları EuroCars Rental'da %>
    Ramazan Bayramı Araç Kiralama Fırsatları EuroCars Rental'da

    Ramazan Bayramı, Tüm araçlarımızı kaskolu olarak sizlere sunuyor ve bu noktada sorunsuz performans almanıza...

    31.5.2017 15:20:11
  • Şanlıurfa’nın Eşsiz Tarihini Bizimle Gezin! %>
    Şanlıurfa’nın Eşsiz Tarihini Bizimle Gezin!

    Tarihin, kültürün ve lezzetin harmanladığı Şanlıurfa, sizleri eski medeniyetleri keşfe çağırırken; enfes le...

    12.6.2017 16:43:31
  • Babalar Gününü EuroCars Rental ile Kutlayın! %>
    Babalar Gününü EuroCars Rental ile Kutlayın!

    Babalar Günü EuroCars Rental ile Kutlayın!

    18.6.2017 13:04:55
  • Uzun Dönem Araç Kiralama Avantajları %>
    Uzun Dönem Araç Kiralama Avantajları

    Uzun Dönem Araç Kiralama Avantajları için filo kiralama müşterisi kadar ilgi göreceğiniz Şanlıurfa'nın en u...